Dziękuję za nominację Darii z Podróże w Książki . Bardzo miło z Twojej strony, że o mnie pomyślałaś.  Zaczynamy! 1.Poderżnięte gard...

Śmiercionośny Book Tag.


Dziękuję za nominację Darii z Podróże w Książki. Bardzo miło z Twojej strony, że o mnie pomyślałaś. 

Zaczynamy!


1.Poderżnięte gardło - książka w której wiele rzeczy działo się niespodziewanie.

Może nie po całości, ale Czerwona Królowa. Czegoś takiego się nie spodziewałam. Zwłaszcza zakończenia.

2. Samobójstwo - książka, którą ktoś ci polecił, a ty przeczytałaś z uprzejmości, mimo że ci się nie podobała.

 Hmmm...Na myśl przychodzi mi tylko jedna- Miastko Kości. Chociaż może po kolejnym podejściu zmienię zdanie.

3.Żyletka - książka, o której słyszałaś, że jest dobra, ale na koniec okazała się jeszcze lepsza.

 Zdecydowanie Złodziejka Książek. Książka okazała się re-we-la-cyj-na. Słyszałam o niej dużo dobrego, a dostałam jeszcze więcej.

4.Powieszenie na stryczku - książka była bardzo nudna i długo się ją czytało.

Książka, która bardzo mnie zawiodła, czyli Wierna.

5. Kopnięcie prądem - akcja rozpoczęła się na samym początku.

Black Ice. Jedna z lepszych książek, które przeczytałam w 2015r.

6. Jad węża - książka, po której kac gwarantowany.

Bez dwóch zdań Hopeless. Mocna książka, po której kac książkowy trzyma mnie od kwietnia do teraz.

7. Upadek z wysokości - koniec, którego się nie spodziewałaś. 

Ostatnimi czasy trafiam na książki, których zakończenia pozostawiają we mnie ogromny niedosyt. Definitywnie należy do nich Ember in the Ashes. Imperium Ognia.

8. Pobicie - książka, przez którą czułaś, jakbyś wyzionęła ducha.

W tych tematach Hopeless przesłania mi każdą myśl.

9. Płoniesz na stosie - w książce występowało wiele "gorących" wątków.

Cała seria Luks zawiera w sobie od groma „nieczystych” scen.

10. Naturalna śmierć - książka nie dobra, nie zła, ale w sam raz. 

Maybe Someday. Książka luźna, do poczytania, codzienna. Podejmuje ciekawe tamty, ale nie jest bardzo wymagająca.

11. Pogrzebany żywcem - brakowało ci tchu, gdy czytałaś tę książkę.

Mam wrażenie, że połowa tych pytań tyczy się tego samego lecz inaczej to nazywa.
Jesteś Cudem pozbawiło mnie tchu.

12. Wypadek samochodowy - książka, o której dowiedziałaś się przypadkiem i bardzo ci się spodobała.

Na Obsydian wpadłam podczas nocnego pilnowania internetu i tak mi się spodobała, że przeczytałam kolejne części.

13. Wygłodzona - książka, której żałujesz, że autor/ka nie napisał/a kontynuacji.

Nie wiem czy nie wydali jej w Polsce, czy jej po prstu nie ma, ale bardzo chciałbym przeczytać kolejne części Anielskiej.

14. Topielec - książka, w której dużą rolę grały pieniądze.

Pieniądze, pieniądze, pieniądze...Nic na ich temat sobie nie przypominam.

15. Wybuch - książka, w której było wiele wybuchów.

Boom? Nie jestem pewna, gdzie było dużo Boom.

16. Przedawkowanie leków - książka, której kontynuacji jest aż za dużo.

Zwiadowcy. Problemem dla mnie były 2 pierwsze tomy. O reszcie się nie wypowiadam.

17. Plaga, czyli kogo nominuję.




2 komentarze:

  1. Super TAG chętnie bym go zrobiła :) Zapraszam do mnie
    Biletdowyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi, cieszę się że go zrobiłaś. :)
    Pozdrawiam!
    Podróże w książki

    OdpowiedzUsuń